TASUTA transport alates 49€
info@okokeskus.ee
+372 58 188 881
Hakka meie püsikliendiks ning saa kõigilt toodetelt -5% soodustust!
0

Ostukorvis:

1. Müügitingimuste kehtivus

1.1. Käesolevad müügitingimused kehtivad ostu-müügilepingutele (edaspidi leping), mis sõlmitakse interneti kaupluses Valete Ökokaubad (www.valete.ee) kaupa telliva isiku (edaspidi Ostja) ning Valete OÜ (edaspidi Müüja) vahel.

1.2. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad Müüja veebipoest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.

1.3. Müüja jätab endale õiguse teha muudatusi müügitingimustes ja müügihindades. Nimetatud muudatusi kajastatakse Müüja veebilehel.

2. Hinnainfo

2.1. Kõik www.valete.ee olevad hinnad on eurodes ja sisaldavad käibemaksu.

2.2. Ostudel, mille kogusumma jääb alla 49 euro, lisandub transpordikulu vastavalt Ostja valitud tarneviisile. Tellimustele mis ületavad 49 eurot, on transport tasuta. Transpordikulu ei lisandu siis, kui Ostja tuleb kaubale ise järgi Valete Ökokaubad poodi kokkulepitud ajal.

2.3. Müüjal on õigus igal ajal muuta kuvatavaid hindu. Kui Ostja esitas ja tasus tellimuse siis kohustub Müüja tarnima kasutajale vastavad tooted tellimuse hetkel kehtinud hindadega.

3. Tellimuse vormistamine

3.1. Valige e-poest sobiv toode/tooted ja lisage need ostukorvi.

3.2. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud väljad ja valida kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalinkide kaudu või arve alusel. Arve saadetakse ostja e-mailile.

3.3. Kui kliendi poolt tellitud kaup on antud hetkeks lõppenud, teavitame ostjat sellest viivitamatult, anname teada uue kauba saabumise aja, pakume asenduskaupa või tagastame soovi korral raha.

3.4.Tellimuse vormistamise puhul palume tähelepanu pöörata sellele, et kiiresti riknevaid toidukaupasid nagu puu-ja juurviljad ning külmatooted, on võimalik tellida ainult ,,tulen ise järele” tarneviisiga.

4. Makseviisid

4.1. www.valete.ee-s on võimalik tasuda läbi pangalinkide või ülekandega peale tellimuse kinnitamist.

4.2. Maksed tehakse eurodes (€).

5. Müügilepingu jõustumine

5.1. Müügileping jõustub hetkest kui tellimuse kogusumma on laekunud Valete OÜ arveldusarvele.

6. Kohaletoimetamine

6.1. Peale tellimuse vormistamist tuleb Ostja e-mailile automaatne tellimuse kinnitus.

6.2. Arve laekumisel Valete OÜ pangaarvele, saadetakse kaup teele 2-7 tööpäeva jooksul. Nädalavahetustel kaupa ei väljastata.

6.3. Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures ja Makse-ja tarnetingimustes.

6.4. Kaubale ise järele tulles saadame Ostjale vastavasisulise E-maili või SMS-i kui kaup on valmis väljastamiseks.

6.5. Viivitusteta kohaletoimetamiseks palume olla hoolikad ning tellimuse vormistamisel esitada kohaletoimetamise andmete sisestamisel tõele vastavaid ja kehtivaid andmeid.

6.6. Müüja ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on logistikapartneritele üle antud õigel ajal, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Müüja ei saanud mõjutada ega ette näha.

7. Tagastamisõigus

7.1. Pärast tellimuse kättesaamist on Ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.

7.2. 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes. Võlaõigusseaduse § 53 lõike 4 punkt 41 tulenevalt ei kuulu tagastamisele avatud pakendiga, kasutatud või rikutud (sh rikutud pakend) kaup, va kui pakend on saanud kahjustatud transpordi käigus ning kauba kättesaamisel kullerteenuse vahendusel on tehtud vastav märge saatelehele või pakiautomaati saabunud kauba vastuvõtmisel on viivitamatult teatatud OÜ Valetele vigastatud pakendiga kauba kättesaamisest.

7.3. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

7.4. Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus ning saata see e-posti aadressile info@okokeskus.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest. Taganemisavaldusel peab sisalduma järgnev info: tellimuse number, tagastatava kauba nimetus ja kogus, kontonumber.

7.5. Kauba tagastamise kulud kannab Ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).

7.6. Ostjale tagastatakse summa kauba maksumuse ja kättetoimetamise kulu ulatuses. Tagasisaatmiseks kulunud saatekulud tagastamisele ei kuulu.

7.7. Müüja tagastab tagastatava kauba kättesaamisel Ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud. Tagasimakse tehakse samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.

7.8. Müüja võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud.

8. Vääramatu jõud

8.1 Müüja ei vastuta Ostjale tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida veebipood ei saanud mõjutada või ette näha.

9. Pretensiooni esitamise õigus

9.1. Müüja vastutab Ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale.

9.2. Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul Müüja poole, saates e-kirja aadressile info@okokeskus.ee

9.3. Müüja www.valete.ee ei vastuta Ostja süül tootel tekkinud puuduste eest, mis on tekkinud toote mittenõuetekohase hoiustamise või mitte eesmärgipärase kasutamise tulemusena. 9.4. Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume edastada pretensioon e-maili aadressile info@okokeskus.ee. Pretensioonis peab olema märgitud tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon, tellimuse number ja toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus. 9.5. Müüja vastab Ostja esitatud kaebusele kirjalikult esimesel võimalusel peale pretensiooni kättesaamist, kuid mitte hiljem kui 14-päeva jooksul.

10. Vaidluste lahendamine

10.1. Kui Ostja ja Müüja ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on Ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Tarbijakaitse komisjoni andmed on saadaval Tarbijakaitseameti kodulehel.

Kodulehed & e-poed - Äriabiagentuur Missioon Missioon